Září 2011

30.září 2011

30. září 2011 v 20:33 | lsza |  Aktuální






Jak vypadal dnešek? Mrkejte:

30.září 2011
Bílkoviny: 84,247 g
Sacharidy: 216,694 g
Tuky: 41,75 g

V procentech:
Bílkoviny: 25 %
Sacharidy: 63 %
Tuky: 12 %

Rozložení stravy by MĚLO být: Bílkoviny 15 - 25 %, sacharidy 50 - 70 %, , tuky 10 - 30 %.
Dobrý, ne? ;)

Dnes myslíme na zítřek

29. září 2011 v 20:11 | lsza |  Mé myšlenky a pocity
Zítra bude asi hodně tuků, ale je mi to jedno, musím přibrat, rychle!!!! Vlezte mi na záda. Necpu se čokoládou, žádnýma oplatkama, ani dortama, zákuskama, brambůrkama, pizzou, drinkama, tyčinkama, popkornem, máslem.. ničím takovým! Tak mi vlezte na záda - ti, kteří mě považují za tlustou velrybu s neuvěřitelným apetitem po tucích a taky vy - TUKY - vlezte mi na záda (hlavně ne na stehna a břicho!:D).

Rozložení živin v našem jídelníčku by mělo být:
Bílkoviny: 15 - 25 %
Sacharidy: 50 - 70 %
Tuky: 10 - 30 %

Zítřek by měl být takový:
Bílkoviny: 28 %
Sacharidy: 59 %
Tuky: 13 %

Takže počkat, vždyť to je úžasný! :D Haha, prej moc tuků, prd!! Jsem dobrá! A ty bílkoviny, ty jsou úžasný!:))))) Ne snad?

29.září 2011

29. září 2011 v 14:41 | lsza |  Aktuální





Jídelníček vypadá následovně. Uvidíme, zda se mi do večera nezmění chutě.
29.9.2011

28.září 2011

28. září 2011 v 15:24 | lsza |  Aktuální






28.září 2011:
Bílkoviny: 46,29524 g (o 26,20476 g méně, než je průměrná doporučená denní dávka)
Sacharidy: 215,08 g (o 131,42 g méně, než je průměrná doporučená denní dávka)
Tuky: 20,022 g (o 52,478 g méně, než je průměrná doporučená denní dávka)

Dnešek ještě není stoprocentní, večeře mě teprve čeká. A protože jako vždy plánuji sladkou večeři a je tady velká možnost, že mě tato chuť (jako vždy) přejde, skladba jídelníčku bude vypadat úplně jinak. Pokud upustím ze sladké večeře, zvýší se příjem bílkoviny a tuků, sníží se příjem sacharidů.
Dnes jsou ty tuky ale úžasné, že? Nejvíce jich za dnešek bylo v pravém parmezánu, který jsem měla k obědu. Člověk by si měl dopřávat v rozumné míře a hlavně kvalitní potraviny. Žádné hlouposti, jako čokoládové tyčinky, kynuté koláče, bonbony a jiné prázdné tuky a sacharidy.
Jídlu zdar.


Další možní varianty jsou:
Bílkoviny: 52,09524 g (o 20,40476 g méně, než je průměrná doporučená denní dávka)
Sacharidy: 215,0904 g (o 131,4096 g méně, než je průměrná doporučená denní dávka)
Tuky: 22,76152 g (o 49,73848 g méně, než je průměrná doporučená denní dávka)

Ale to pořád mluvíme o sladké večeři.
U slané by to mohlo být například:

Bílkoviny: 87,17524 g (o 14,57524 g více, než je průměrná doporučená denní dávka)
Sacharidy: 135,9004 g (o 210,5996 g méně, než je průměrná doporučená denní dávka)
Tuky: 35,61152 g (o 36,88848 g méně, než je průměrná doporučená denní dávka)

Ano, u slané večeře rapidně stouplo množství bílkovin a snížily se sacharidy, což je skvělé (především ty bílkoviny, vždyť jdou přece na svalíky!:D), ale zároveň se o dost posunuly směrem nahoru tuky, a to dobře není. Při přibírání preferuji sacharidy před tuky. A navíc, včera a v pondělí jsem měla nadmíru bílkovin, tak proš si trochu neužít, že? Dnes to opravdu vypadá na sladkou večeři, já totiž ještě nic sladkého dnes neměla, vstávala jsem pozdě a na snídani už opravdu ale opravdu nebyl čas. Snad uspokojím své chuťové buňky. Ještě se rozhoduji mezi 2 variantami sladké večeře.. uvidím.

Konečná:
Nakonec proběhla sladká večeře, jak jsem již zvěstovala...
Konečné dnešní hodnoty jsou tedy:

28.9.2011
Bílkoviny: 51,47724 g (o 16,02276 g méně, než je průměrná doporučená denní dávka)
Sacharidy: 199,0844 g (o 147,4156 g méně, než je průměrná doporučená denní dávka)
Tuky: 22,51952 g (o 49,98048 g méně, než je průměrná doporučená denní dávka)

ANEB:
Bílkoviny: 19 %
Sacharidy: 73 %
Tuky: 8 %
Z čehož vyplývá, že jsem překročila maximální množství sacharidů o 3 %. Dobrá zpráva ale je, že je to na úkor tuků, kterých by mělo být v denním množství 10-30 %. Čím méně tuků, tím lépe!!! A nakonec bílkoviny - mělo by jich být 15 - 25 %, v čemž jsem ukázková. Ale vše OK, jak jsem již vysvětlovala, miluju sladké. Většinou mám chuť na sladké, ale nakonec si udělám slanou večeři, jen dnes tomu tak nebylo. ;)

27.září 2011

27. září 2011 v 17:51 | lsza |  Aktuální






27.září 2011:
Bílkoviny: 56,879 g (o 20,621 g méně, než je průměrné doporučené denní množství)
Sacharidy: 224,145 g (o 122,355 g méně, než je průměrné doporučené denní množství)
Tuky: 31,821 g (o 40,679 g méně, než je průměrné doporučené denní množství)

Ty sacharidy mě dnes docela děsí (i když jsou por denní normou), oproti včerejšku je jich o 102,155 g více, ale je jasné proč - protože jsem měla na oběd těstoviny a taky budu mít sladkou večeři. Řekla bych ale, že je to pořád daleko lepší, než více tuků, nemyslíte? Sacharidy jsou potřebné jako pohon pro naše svaly, zatím co tuky... "Obecně platí, že zvýšení příjmu bílkovin a snížená konzumace tuků v kombinaci s pohybem pomáhají odbourat tuk a udržet svaly." Nejsem odborník a naprosto popírám, že bych se vyznala! Budu moc ráda, když mi někdo odpoví na jednoduchou otázku (která vlastně vůbec jednoduchá není, protože existují různé vědecké názory a navíc není všechen tuk škodlivý, že...) - Je tuk horší než sacharidy?

19:47 OPRAVA!!!
Jak už to u mě často bývá, naprosto mě přešla chuť na sladké, takže jsem si vyrobila úplně jinou, delicious a zdravou večeři! Mňam.

27.září 2011:

Bílkoviny: 75,568 g (o 1,932 g méně, než je průměrné doporučené denní množství)
Sacharidy: 182,759 g (o 163,741 g méně, než je průměrné doporučené denní množství)
Tuky: 33,479 g (o 39,021 g méně, než je průměrné doporučené denní množství)

Co říkáte, hezké, ne?


Váha, výška = BMI 6

26. září 2011 v 22:21 | lsza |  Kdo jsem?
Moje váha: 41,3 kg
Moje výška: 163 cm
Mé BMI: 15,4

Nejedná se o aktuální stav, ale o budoucí údaje - co nevidět to budu mít. To zvládnu.

26.září 2011

26. září 2011 v 17:51 | lsza |  Aktuální

26. září 2011:
Bílkoviny: 91,77 g (o 14,27 g více, než je průměrná doporučená denní dávka)
Sacharidy: 121,99 g ( o 224,51 g méně, než je průměrná doporučená denní dávka)
Tuky: 55,14 g (o 17,36 g méně, než je průměrná doporučená denní dávka)

Úspěšnost: Jelikož se snažím přibrat, myslím, že den se velice vydařil. V našem jídelníčku by měly být obsaženy všechny tři složky, jak bílkoviny, tak sacharidy i tuky. Ovšem je už celkem známo, že (velice zjednodušeně řečeno) bílkoviny "jdou" na svaly, zatím co sacharidy na špíčky.:)
Bílkoviny jsou základní a určující složkou svalové hmoty. Sacharidy jsou základním zdrojem energie - pro práci svalů. Pokud ale za den přijmeme nadměrné množstvé sacharidů, jejich nadbytek, které už tělo nedokáže zpracovat, se přeměňuje na tuky.
Proto jsem spokojená. Vždycky jsem si myslela, jak strašně moc sacharidů za den přijímám a není to pravda. Naopak mě překvapilo množství bílkovin, jsem příjemně potěšena, dokonce jsem překročila doporučenou denní dávku :)
Jen tak dál!

Nová metoda

26. září 2011 v 17:21 | lsza |  Mé myšlenky a pocity
Ode dneška nebudu psát jídelníčky, ale BÍLKOVINY, SACHARIDY a TUKY! Hihi:)

Have to!

23. září 2011 v 21:40 | lsza |  Mé myšlenky a pocity
I'll do it! Because I have to. There's no way. Just my and another, but this is more difficult for me. The end is the same, but I can go on my way, so why don't do it? Don't hope, you have to do changes! Nobody can do it instead of you.


Srovnání jídelníčků

20. září 2011 v 22:52 | lsza |  Mé myšlenky a pocity
Napadlo mě srovnat jídelníčky s odstupem 2 let, plus přidávám nějaké dva vyloženě aktuální. Pro zasmání, nebo pro co...
Hleďte:
Jídelníček 20.3.2009:
Snídaně: Jogurt Müller mix jahodový, 1 loupák, Actimel, 3 dcl pomerančového džusu
Svačina: 2 x cappuccino z automatu
Oběd: Žemlovka, rozmixované jahody
Svačina: Miska rozmixovaných jahod s jablkem, 2 x Bebe "4 cereálie s mlékem"
Večeře: 2 banketky na dopékání, salám gurmán v parmezánu (poličan v parmezánu), Lučina, mandarinka


Jídelníček 22.3.2011:
Snídaně: Activia sladká bílá, 1/4 jedné sušenky Bebe dobré ráno "ovocné"
Oběd: Kuřecí prsa plněná nivou, obalované v lupínkách (ne ty klasické, ale nějaké menší)
Svačina: 4/5 Kinder Mléčného řezu
Večeře: 80 g sedmizrnné bagety, pikantní sýrová pomazánka, šunka

Jídelníček 8.9.2011:
Snídaně: Ovofit ananasový, 110 g nektarinky, 2 x Bebe (ty menší)
Večeře: Tuňák s kukuřicí 125 g, kukuřice 50 g, hrášek 50 g, olivy bez pecky 50 g

Jídelníček 19.9.2011:
Oběd: Tortelini, parmezán
Večeře: Toastový chleba 80 g, bílý jogurt 0,1% tuku 58 g, Fitness šunka 50 g, kukuřice 30 g, cherry rajčata 30 g

Big Milk Fruit

19. září 2011 v 15:10 | lsza |  Info o potravinách
Název: Big Milk Fruit
Firma: Algida

Big Milk Choco

19. září 2011 v 15:09 | lsza |  Info o potravinách
Název: Big Milk Choco
Firma: Algida

Big Milk Vanilla

19. září 2011 v 15:07 | lsza |  Info o potravinách
Název: Big Milk Vanilla
Firma: Algida

Magnum Golden Hazelnut

19. září 2011 v 15:02 | lsza |  Info o potravinách
Název: Magnum Golden Hazelnut
Firma: Algida

Magnum Double Caramel

19. září 2011 v 14:59 | lsza |  Info o potravinách
Název: Magnum Double Caramel
Firma: Algida

Magnum Double Chocolate

19. září 2011 v 14:57 | lsza |  Info o potravinách
Název: Magnum Double Chocolate
Firma: Algida

Magnum Ecuador Dark

18. září 2011 v 23:45 | lsza |  Info o potravinách
Název: Magnum Ecuador Dark
Firma: Algida

Magnum White

18. září 2011 v 23:42 | lsza |  Info o potravinách
Název: Magnum White
Firma: Algida

Magnum Almond

18. září 2011 v 23:39 | lsza |  Info o potravinách
Název: Magnum Almond
Firma: Algida

Magnum Classic

18. září 2011 v 23:36 | lsza |  Info o potravinách
Název: Magnum Classic
Firma: Algida